بنیتا فرشته ی مامانبنیتا فرشته ی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

یکی یکدونه من

22 دی ماه 93- یک روز خیلی خوب زمستانی

1393/10/25 16:20
نویسنده : مامان سارا
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کودک شیرینم

الان که شروع به نوشتن کردم حال خوشی دارم.برای همین گفتم برات بنویسم.دخترم،نازنینم.. بعضی وقت ها تو زندگی آدم ها یه اتفاقات خوب و جالب میفته که بیشتر شبیه یک معجزه هستن و امروز برای من و بابات چنین اتفاقی افتاده.خیلی از صبح هردومون خوشحال هستیم.و فقط میتونم بگم که واقعا خدای مهربون بالای سرما ادم ها قرارداره شایدم توی قلب ماست و همیشه صدای مارو میشنوه.خدا منو همیشه دوست داشته و بارها و بارها به من ثابت کرده.حتی زمانی که بابات وارد زندگیم شده.همیشه به ندای قلبم گوش کرده و جواب خواسته هام رو داده.دخترم توهم واقعا به وجود خدا توی قلب ما آدم ها ایمان داشته باش و همیشه توی مشکلاتت از ته دل صداش کن.مطمئنا صدای تورو خواهد شنید.

خدای خوب و مهربان به خاطر همه چیز ازت ممنونم و امیدوارم بتونم به خوبی شکرگذار این نعمت هات باشم.خدای مهربون دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)