بنیتا فرشته ی مامانبنیتا فرشته ی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

یکی یکدونه من

دخترم ، یک ماهگیت مبارک

1393/2/9 11:05
نویسنده : مامان سارا
87 بازدید
اشتراک گذاری

کودک کوچک من ، یک ماه از زندگی شیرینت گذشت و هر روز شیرین تر و شیرین تر میشی و شدی کودک یک ماهه من . به برکت وجودت هر روز من و بابا زیباتر و شیرین تر از قبل میشه .دخترم امیدوارم صد سال در کنار هم باشیم و من نظاره گر لحظه لحظه زندگی شیرینت باشم.هرچند دلم نمی خواد زود بزرگ بشی ، آخه مامان دلش برای کودکیت تنگ می شه.

این یک ماه یکی از بهترین روزهای زندگی من و بابات بود.درسته شب ها تا صبح بیدارم و خواب ندارم ولی عاشق این سختی ها هستم .اینکه با گریت گریه کنم، با خوابیدنت بخوابم. وقتی بیدار هستی منم در کنارت باشم و برات لالایی بخونم ،دختر خوبم نمی دونی وقتی انگشت های ظریفت رو محکم حلقه می کنی دور انگشت مامان چه احساسی دارم و یا وقتی با دست های سفید و نرمت صورت مامان رو نوازش می کنی ..به خدا هیچ چیز اینقدر برام تا حالا زیبا نبوده و واقعا لذتی توصیف نشدنیه.

قند عسل مامان وقتی به چشم های نازت نگاه می کنم درسته که حرف زدن هنوز یاد نگرفتی ولی اون نگاه شیرینت یه عالمه حرف توش داره .ساعت ها می شینم کنارت و نگاهت می کنم و هیچی دیگه از خدا نمی خوام جز اینکه زمین و زمان از حرکت واسته چون وقتی با اون چشم های نازت به مامان خیره می شی زیباترین لحظه زندگی من رقم می خوره و بهشت رو توی چشم هات می بینم.

niniweblog.com

 

 

خدای مهربونم ، بابت این همه لطف و این نعمت بزرگ هزاران بار سپاس....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)