بنیتا فرشته ی مامانبنیتا فرشته ی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

یکی یکدونه من

خوش آهنگ ترین ترانه هستی ،صدای قلب کوچک دخترم

1393/1/27 18:48
نویسنده : مامان سارا
191 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم،صدای قلب کوچکت آرامش بخش ترین ترانه ی دنیاست .وقتی تو دل مامان جا داشتی این صدای زیبا رو یک روز که پیش خانوم دکتر بودم ضبط کردم .انگار می دونستی که مامان می خواد به این صدا گوش کنه.برای همین قلب کوچیکت رو درست چسبونده بودی جایی که خانوم دکتر گوشی هاش رو گذاشته بود.هم من و هم دکتر کلی ذوقتو کردیم .همیشه توی تنهایی هام به این صدا گوش می کردم و باهات کلی حرف میزدم.آخه تنها چیزی که از تو قبل از به دنیا آمدنت داشتم همین ترانه ی دلنشین بود و بس...

دخترم هرچند خوش کیفیت نیست ولی برای من آرامش بخش ترین ترانه ی دنیاست.برای همین برای موزیک وبلاگت انتخابش کردم.

دوستت دارم یکی یکدونه ی مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)