بنیتا فرشته ی مامانبنیتا فرشته ی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

یکی یکدونه من

دل نوشته های مامان

1393/1/26 12:34
نویسنده : مامان سارا
250 بازدید
اشتراک گذاری

 

دل نوشته های نیمه شب مامان - قبل از به دنیا اومدنت - توی بیمارستان

 

" پاک ترین مخلوق خداوند ، لحظه‌های در آرزوی تو و در انتظار تو رو به پایان است. فردا روز دیدارمان است... روزیکه من مادر خواهم شد و همسرم پدر.لحظه‌ای که فرشته‌های آسمون، دختر قشنگمون رو به ما می‌سپارن.

 شکر اون خدایی که من رو به وجود آورد و تاکنون داشتن هیچ یک از نعمت های خوبش را از من دریغ نکرده . نعمت پدر، مادر و خانواده خوب؛ نعمت لحظات خوش؛ نعمت بهترین همسر دنیا و نعمت مادر شدن...


نازنینم... می‌دونم بالاخره بغضت  لحظه‌ای که پا به این دنیا می‌ذاری می‌ترکه و می‌زنی زیر گریه و من چقدر خودخواهم که عاشق شنیدن صدای اولین گریه‌ات هستم.

عزیزم عشقم رو نثارت می‌کنم تا با عشق تو این دنیا زندگی کنی. تو عمر من و بابا هستی. تو پاک‌ترینی و خدا رو شکر که منو میزبان فرشته‌ای چون تو کرد. عاشقانه منتظر ورودت هستیم. "

 

 

دخترم در کنار دو تا فرشته مهربان

بارالها ، از همان نهم بهمن نود و دو تا دنیا دنیاست ، سپاسگزار این هدیه هستم و خواهم بود !

خدایم ، زندگی را بر من شیرین کردی ، دخترم را به تو میسپارم ، در تمام لحظه های زندگی اش ، دست مهربانت را روی شانه هایش بگذار تا حتی ثانیه ای تنهایی را حس نکند !

 پروردگار مهربانم ، تمام آرزوی امروز و فردایم سلامتی ، شادی ، عاقبت بخیری و خوشبختی دخترم است و بس !

میدانم دعای مادر ، بی برو برگرد اجابت می شود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)