بنیتا فرشته ی مامانبنیتا فرشته ی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

یکی یکدونه من

قصه ی بنیتا کوچولو و می می نی

1393/5/24 13:58
نویسنده : مامان سارا
558 بازدید
اشتراک گذاری

کی میدونه می نی الان دلش چی می خواد

 یه بستنی چوبی وای دهنم آب افتاد

آره می می نی امروز رفته تو فکر دوباره

بستنی هم می دونه می می نی پول نداره

آها چه فکری کردم تو قلکم پول دارم

الان می رم سراغش پول هاش رو در میارم

قلک جونم کجایی؟قایم نکن خودت رو

بیا ببین می می نی چه کاری داره با تو

ای وای چی شد نگاه کن هیچی تو قلکم نیست

خالی شده اینم از بدشانسی می می نی ست

هروقت میام سراغش پول نداره خالیه

همیشه فکر می کردم قلک من عالیه ......

ماه تابانم، دخترم،این شعر کتاب می می نی ست که برات نوشتم البته کامل نیست.عکس اولین کتاب هایی که برات خریدم رو هم گذاشتم .اینقدر برات شعر این کتاب رو خوندم که دیگه خودم حفظم شده.قول میدم اینقدر برات این شعرها رو بخونم مامان جون که همه رو از بر بشی کودکم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fatima
28 مرداد 93 12:06
سلام دوستم.... بیا به من سر بزن. خوشحال میشم اگه بیای. نظر هم یادت نره.... اگه دوست داشتی تا با هم تبادل لینک کنیم. نگی باشه و یادت بره منتظرتم.....
نی نی عکس
24 شهریور 93 15:27
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان سارا
پاسخ
لطف دارید.چشماتون ناز می بینه