بنیتا فرشته ی مامانبنیتا فرشته ی مامان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

یکی یکدونه من

خوردن غذای کمکی

1393/3/20 18:32
نویسنده : مامان سارا
100 بازدید
اشتراک گذاری

جان مادر روز 16 اردیبهشت ماه 1393 شروع به خوردن غذای کمکی(فرنی) کردی  ،درست سه ماه و نیمه بودی عزیزم.البته همه می گفتن که خیلی زوده ولی مامان جون مجبور شدم زود این کارو شروع کنم چون چیزی دیگه به اتمام مرخصی زایمانم نمونده و خدا نکرده نباید در غیاب من گرسنه بمونی،از همین حالا همش به اون روزها فکر می کنم و کلی استرس دارم چون شما شیشه شیر هم نمی گیری و هرچقدر تلاش می کنم بی فایدست.خیلی برام لحظات جالبی بود .چقدر قشنگ غذاتو می خوردی دخترم.با یک قاشق کوچولو غذا می گذاشتم کنار لبت و خودت دهنتو باز می کردی و می خوردی.از بس که هیجان زده بودم فراموش کردم عکس بگیرم ولی عکس چهار ماه و نیمه ات رو دارم برات می زارم عزیزم.

نوش جونت باشه پاره ی تنم

پسندها (1)

نظرات (1)

سمین
4 تیر 93 15:50
سلام عزیزم خوشخال میشم به وب منو عرفان هم سربزنی